Algemene regels

1.  Voor groot en klein zullen we aardig zijn.
  2.  We zullen goed voor de spullen zorgen, dan zijn ze weer te       gebruiken morgen.
  3.  Binnen is een wandelgebied, buiten hoeft dat lekker niet

Auto's en fietsen

Het parkeren voor de school blijft een probleem. Alleen met een vignet mag men voor de school parkeren. Gasten worden hier zo veel mogelijk op gewezen. Als je met de auto komt en geen vignet hebt, kun je niet parkeren in de hele wijk om de school.
Leerlingen met de auto halen en brengen blijft een riskante aangelegenheid, zeker als u met draaiende motor half op de stoep uw kind wegbrengt. Kinderen rennen vaak de school uit (de situatie nodigt daartoe uit) en het overzicht wordt door allerlei krioelende auto’s voor kinderen moeilijk. Parkeert u zo veel mogelijk langs de straten en niet direct voor de school.
Kinderen die dicht bij school wonen (en dat zijn er velen) vragen wij lopend naar school te komen. Kinderen die te ver wonen om te lopen, mogen op de fiets komen en plaatsen de fietsen in de fietsenrekken op de speelplaats. Het fietsen op de speelplaats (en op stoepen) is verboden. De stalling van de fietsen op de speelplaats is op eigen risico.